sobota, 9 marca 2013

Konsultantka

Jeśli jesteś zainteresowana/y działalnością AVON i chciałabyś/byś dowiedzieć się na temat współpracy z AVON pisz śmiało na FB, bądź na mojego maila: marcela32@onet.eu

W wypadku gdy się zgodzisz wysyłam pocztą umowę, którą podpisaną odsyłasz do mnie. Ja wtedy wysyłam Ci zestaw początkowy:
- 5 katalogów
- książeczki w których pisze o działalności
- instrukcję jak zalogować się na stronę, jak składać zamówienie itp.
- kilka próbek
- upominek
- program dla nowych konsultantek, w którym do zdobycia super prezenty za 1 zł


Najczęściej zadawane pytania:

Jeśli w danym katalogu nie złożę zamówienia to będą jakieś konsekwencje?
Nie. Możesz nie składać zamówienia przez cały rok i tak nic nie będziesz płacić. Firma będzie tylko dostarczać pocztą jeden katalog.

Gdzie tkwi haczyk?
Nigdzie. Jedyną konsekwencją jest płacenie faktury ( masz na to 20 dni od daty dostarczenia przesyłki), którą można zapłacić przelewem, lub bezpośrednio w swoim centrum obsługi. No i musisz kupować katalogi.

Jakie są zalety?
Masz na start stały opust 15% ( zwiększa się z kwotą twojego zamówienia). Możesz brać udział w programach organizowanych przez firmę i otrzymywać upominki (np. zrób zamówienie w katalogu 4 na 300 zł i zamów pakiet kosmetyków za 1 zł) oraz w różnego typu spotkaniach (ostatnio było spotkanie z Małgorzatą Sochą na żywo). Nawet paczkę dostarczają do domu (3,99zł), możesz ją odebrać na poczcie (bezpłatne) w InPoście (bezpłatnie) lub w sowim centrum obsługi konsultantek (bezpłatnie)

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania pisz śmiało, z chęcią odpowiem :)

Pozdrawiam;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz